Autor |
Wiadomość |
<
FAQ /
Dział techniczny
~
Problem z grafiką w MU-online
|
|
Wysłany:
Wto 20:07, 18 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Zamościa Gildia:[HUSARIA]
|
|
Przy większości nowszych kart graficznych występuje problem z odpowiednim ujęciem tekstur w MU. Najbardziej widoczne jest to przy mgle/chmurach w Icarusie.
Q: Jak sprawdzić, czy jest różnica?
A: Warp Icarus. Zwróćcie uwagę na jakość chmur przy FULLSCREEN (pełny ekran) i w WINDOW MODE (w oknie)
Jeśli widzicie różnicę - przy pełnym ekranie chmury są znacznie brzydsze, zróbcie następującą czynność:
Uruchomić START > Uruchom... > regedit > HKEY_CURRENT_USER > Software > Webzen > Mu > Config
Po prawej stronie kliknąć RMB (prawy przycisk myszki) i NOWY > DWORD
Nazwa: ColorDepth
Wartość: 1
...i zresetować komputer.
W moim rejestrze systemowym wygląda to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie zadziałało i u wielu innych ludzi też.
Wartość ta wymusza użycie 32-bitów kolorów przy pełnym ekranie.
POLECAM!
Pomysł zaczerpnięty z tematu GMO: [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Colt dnia Wto 20:19, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 20:33, 18 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Zamościa Gildia:[HUSARIA]
|
|
EDIT:
Niektóre modele GFX osiągają maksymalną wydajność dopiero przy 32bit (jakieś ograniczenia pewnie). Zwróciłem uwagę, że nie tylko MU na pełnym ekranie jest w końcu ładniejsze, ale i działa troszkę płynniej.
Moja obecna grafika:
GeForce 7300 GT 256/128 400/1000 (przekręcone na 600/1400)
Ostatnio zmieniony przez Colt dnia Wto 20:38, 18 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 22:17, 18 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ...P.O.D. Katowice
|
|
a czy to pomoże coś z tym że właśnie w Icarusie bo kilku minutach zawiesza mi komp i tylko restart pomgaa? [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez BzyxXx dnia Śro 13:50, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 22:50, 18 Gru 2007
|
|
|
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Zamościa Gildia:[HUSARIA]
|
|
na pewno nie zaszkodzi sprobowac, ale to jest raczej inny powod
proponuje przyjrzec sie karcie graficznej a zaczac od uaktualnienia sterownikow
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pią 18:54, 30 Maj 2008
|
|
|
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Legnica/Wrocek Gildia:[HUSARIA]
|
|
A gdybyście chcieli całkiem pozbyć się wspomnianych chmurek w icku (podobno szybciej chodzi):
- Robimy nowy pliczek tekstowy Clouds.txt
- Zmieniamy mu rozszerzenie na .OZJ
- wklejamy do ...webzen\mu\data\effect
- akceptujemy podmiankę
Trochę głupio icek wygląda ale działa - potwierdzam.
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 0:23, 31 Maj 2008
|
|
|
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gildia:[KRUKI]
|
|
haxorz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 2:04, 31 Maj 2008
|
|
|
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
|
a te lagi w kt3-event od przekombinowanego "skiliu mapy" ktoś wykminił jak sie pozbyć? bo tam frapsy o minimum 50% spadają
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Sob 13:44, 31 Maj 2008
|
|
|
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
|
|
tam jest chyba ta sama mgla jak w cc tylko ze wiecej T_T
kumpel kiedys z cc zlikwidowal mgle popytam sie i zobacze co da sie zrobic ;]
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 22:41, 08 Lip 2008
|
|
|
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Zamościa Gildia:[HUSARIA]
|
|
Zapewne użył metody 'a la fiddler', tylko kombinując z innym plikiem
|
|
|
|
|
|